Основним фокусом курсу є просування (реклама) цифрових продуктів та диджитал маркетинг в цілому. Головним завданням сучасного маркетингу цифрових товарів та сервісів є ефективне залучення нових користувачів.
На етапі запуску бізнесу, виділяють два підходи до розробки нового цифрового товару. Продуктовий, при якому більша частина початкового бюджету інвестується у розробку, з тим щоб випустити на ринок якнайбільш опрацьоване рішення для теоретичної цільової аудиторії. Та маркетинговий, при якому левова частка бюджету витрачається на рекламу кількох ранніх варіацій, з метою отримання якнайшвидшого зворотного зв'язку від якнайбільшої кількості реальникх користувачів.
У рамках курсу, ми відтворимо шлях сучасного бізнесу з маркетинговим підходом. Ми розглянемо основи кожного кроку, від вибору ніші та концепту, до залучення перших користувачів та валідації попередніх гіпотез, до масштабування на глобальні ринки та кратного нарощування аудиторії продукту.
Курс читатиме Станіслав Рибачук, Директор по продукту Reddit у міжнародному рекламному холдингу Aleph, найбільшому глобальному партнері передових рекламних майданчиків. Станіслав диджитал маркетолог з 6-річним досвідом роботи як в найбільшій українській продуктовій компанії Genesis, так і в рамках власного бутикового агентства мобільної реклами.
Також, до читання курсу долучаться 5 гостьових лекторів, кожен з яких поділиться своєю експертизою у тих чи інших аспектах просування диджитал продуктів.
- Викладач: Галина Кирилейза
- Викладач: Станіслав Рибачук