
- Викладач: Сливинський Остап
- Викладач: Редько Євген

- Викладач: Редько Євген

- Викладач: Ivashkiv-Vashchuk Oryslava
- Викладач: Fedorak Nazar
- Викладач: Працьовита Наталія

Курс присвячений знайомству з літературним і культурним феноменом бестселерів, їх історією та теорією. У фокусі уваги перебувають зарубіжні жіночі бестселери ХХ-ХХІ століть у жанрах детективу, трилера, сімейної саги, любовно-історичного роману, чикліт, готики, фантастики тощо. Курс покликаний розкрити специфіку жіночого успіху в популярній літературі, висвітлити секрети і чинники популярності творів Люсі Мод Монтгомері, Патріції Гайсміт, Маргарет Етвуд, Лорен Вайсбергер, Донни Тарт, Джулії Квін, Ліян Моріарті та ін.
- Викладач: Філоненко Софія

- Викладач: Редько Євген
- Викладач: Shepel Halyna
Курс подає літературу Західної Європи епохи Середньовіччя як складну та багаторівневу структуру, всі артефакти якої мають свої суспільно-історичні передумови й естетичні витоки та водночас самі впливають на наступні літературні процеси і явища. Актуальність курсу пов’язана ще й із тим, що західноєвропейський літературний процес – це один із ключів до прочитання національного літературного процесу. З іншого боку, курс «Ключові тексти Середніх віків» логічно продовжує для студентів вивчення попереднього етапу розвитку літератури – античної доби.
Історію літератури раннього Середньовіччя (ІІІ–Х ст.) складно назвати логічно впорядкованим процесом, а тим паче до цього періоду годі пристосувати такі поняття, як «поступ» чи «розвиток». Тут часто постаємо перед хаотичними подіями й у житті тогочасних європейських племінних (подекуди ще родоплемінних) спільнот і ранніх форм державних утворень, й у сфері літературно-мистецьких здобутків (а нерідко і втрат). Період пізнього (зрілого, високого) Середньовіччя (ХІ – поч. XIV ст.) стрімко набуває рис внутрішньої логічности й упорядкованости, проте ця логіка істотно відмінна від логіки національних літературних процесів, панівної вже від початку епохи Відродження. На першому плані, у зв’язку з ментальними особливостями середньовічної людини та суспільства, залишаються релігійні, за ними – станові диференціації, а лише на третьому місці опиняється щось на кшталт національної (що виростає ще з локальної та регіональної) свідомости й самосвідомости. Тому лекційний огляд і практичне опрацювання літературних явищ найдоречніше групувати за таким принципом: література клерикальна й умовно світська; у межах останньої відбувається поділ на народно-героїчний епос, літературу куртуазну та міську.- Викладач: Fedorak Nazar
- Викладач: Савчинська Тетяна
Курс «Комп’ютерна лексикографія» присвячено вивченню типології словників, аналізу принципів роботи комп’ютерних програм, що використовують словники, використання інформаційних технологій в укладанні словників, зокрема корпуснобазованих. Після вивчення дисципліни студент/студентка вмітиме: користуватися традиційними та електронними словниками різних типів; укладати різні типи словників на основі корпусу, оформлювати їх, використовуючи DWS (Dictionary writing system / Система написання словника). Виконаний протягом курсу лексикографічний проєкт може стати частиною курсової або бакалаврської роботи.
- Викладач: Таран Оксана
- Викладач: Melnyk Yaroslava
- Викладач: Сливинський Остап
- Викладач: Савчинська Тетяна

- Викладач: Кузій Марта
- Викладач: Філоненко Софія
The genre of short story is thriving in the USA. Through American short stories by well-known authors, we will explore the depth of human relationships (between parents and children, loved ones, friends, etc.). We will look at the authors who created a canon of American literature and explore the complex ways they portrayed human interactions. A special attention will be devoted to Transcendentalism, an important philosophical movement that shaped and continues to shape American identity.
- Викладач: Працьовита Наталія

- Викладач: Bieliavtseva Olga

- Викладач: Редько Євген