- Викладач: Глухоцька Марина
- Викладач: Балаж Марія
- Викладач: Гринько Наталя
- Викладач: Гординська Маряна
- Викладач: Балаж Марія
- Викладач: Рокошевська Віра
- Викладач: Талалаєв Владислав

- Викладач: Kolisnyk Yaryna
- Викладач: Гординська Маряна
- Викладач: Рокошевська Віра
- Викладач: Рокошевська Віра
- Викладач: Глухоцька Марина
- Викладач: Рокошевська Віра
Державна кваліфікаційна атестація (далі - іспит) на програмі "Клінічна психологія з основами КПТ" є завершальним етапом оцінювання здобутих навчальних знань та фахових компетентностей студентів з метою визначення готовності до самостійної фахової діяльності у сфері психічного здоров'я за спеціальністю 053 "Психологія" зі спеціалізацією - клінічна психологія з основами когнітивно-поведінкової терапії.
Іспит відбувається у вигляді тестового контролю через вирішення теоретичних та практичних задач клінічної психології.
По завершенню циклу дисциплін, застосовуючи сучасні міждисциплінарні фахові знання з поширених проблем психічного здоров'я, надання психологічної допомоги з застосуванням принципів та практичних навичок когнітивно-поведінкової терапії низької інтенсивності, очікується що студенти будуть вміти:
Програмні результати навчання 1. Обстеження, діагностика, розуміння клінічного випадку:
- 1.1. вміти аналізувати причини проблем психічного здоров’я і психологічних проблем, визначаючи вплив різного роду чинників (соціальних, культурних, релігійних, політичних тощо);
- 1.2. демонструвати належні вміння ведення діагностичної бесіди та інтерв’ювання, володіти навичками ефективного спілкування;
- 1.3. володіти валідними діагностичними інструментами, належним чином інтерпретувати діагностичні дані;
- 1.4. будувати діагностичне формулювання, встановлювати терапевтичні цілі та планувати надання консультаційних та психоедукаційних інтервенцій у моделі когнітивно-поведінкової терапії;
- 1.5. доповнювати модель когнітивно-поведінкової терапії іншими моделями з метою оптимального розуміння випадку і вибору найефективніших стратегій.
Програмні результати навчання 2. Надання психологічної допомоги, застосовуючи когнітивно-поведінкові інтервенції низької інтенсивності:
- 2.1. мати належні знання і практичні навички щодо застосування когнітивно-поведінкових інтервенцій низької інтенсивності, з науково-доведеною ефективністю при роботі з основними проблемами та розладами;
- 2.2. володіти базовими знаннями щодо інших підходів психосоціальної, психотерапевтичної та медичної допомоги, за наявності наукових даних та доказової бази щодо їх ефективності;
- 2.3. провадити психоедукацію клієнтів щодо проблем та ефективності психологічної допомоги, пояснювати цілі ти стратегії роботи;
- 2.4. навчати клієнтів необхідних технік та планувати систему домашніх завдань з метою розвитку навичок самодопомоги;
- 2.5. здійснювати моніторинг ефективності психологічних інтервенцій.
Програмні результати навчання 3. Побудова, підтримка та завершення професійного стосунку:
- 3.1. будувати партнерський стосунок з клієнтом;
- 3.2. встановлювати та утримувати належні етико-професійні межі практики;
- 3.3. оцінювати наявність ризику стану та дій клієнта для нього самого, психолога чи інших осіб і ефективно реагувати у відповідних випадках;
- 3.4. усвідомлювати вплив власного стану, особистісних рис і цінностей на діагностичний/консультаційний/терапевтичний процес та оперативно вирішувати можливі труднощі;
- 3.5. вміти вчасно завершувати терапевтичні стосунки, передавати клієнта іншим фахівцям, бути готовим отримати супервізорську підтримку.
Тестовий контроль містить питання з основ клінічної психології, нейробіології, психо- та патопсихології, діагностичних критеріїв та диференційної діагностики порушень й розладів психічного здоров'я, базових знань з психофармакології, базових психологічних інтервенцій КПТ низької інтенсивності та організації психологічної допомоги. Складність питань варіативна й тому потребує комплексних знань.
- Тестування відкривається 17-18 червня й буде доступне впродовж відведеного часу
- Тестування буде організовано у 3-и лінійки по 10 студентів у визначений графіком час у відведених для цього аудиторіях
- Тестовий контроль складає 100 питань з однією правильною відповіддю
- Кількість спроб 1
- За кожну вірну відповідь нараховується 1 бал
- Загальна тривалість 180 хвилин
Голова комісії: п. Ірина Коваль, доктор психологічних наук, професор кафедри медичної психології, психосоматичної медицини та психотерапії Національного медичного університету імені О.О. Богомольця
Члени комісії:
- п. Світлана Стельмах, декан факультету наук про здоров'я, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри педагогіки та соціальної роботи УКУ
- п. Олександр Аврамчук, в.о.зав. кафедрою клінічної психології ФНЗ, кандидат психологічних наук
- п. Олександра Ніздрань-Федорович, доцент кафедри клінічної психології ФНЗ, кандидат психологічних наук
- п. Павло Блозва, викладач кафедри клінічної психології ФНЗ, кандидат психологічних наук
Відповідальним секретарем екзаменаційної комісії є Попова Марта, доцент кафедри, канд. психологічних наук
- Викладач: Bilyanskiy Oleg
- Викладач: Балаж Марія
- Викладач: Герцик Андрій
- Викладач: Глухоцька Марина
- Викладач: Рокошевська Віра
Кваліфікаційна робота – це індивідуальне завдання науково-дослідного характеру, яке виконує студент магістерської програми на завершальному етапі фахової підготовки. Ця робота є однією з форм виявлення теоретичних і практичних знань студента і його вміння застосовувати їх при розв’язанні конкретних наукових та творчих завдань. Кваліфікаційна робота виконується протягом 3 та 4 семестрів навчання та має обсяг 6 кредитів (за Європейською Кредитно-Трансферною Системою ECTS).
- Викладач: Балаж Марія
- Викладач: Рокошевська Віра