Факультет наук про здоров'я

Навчальний рік: 2025-2026
Мова викладання: українська
Суспільно-орієнтований курс: ні
COIL курс: ні
Навчальний рік: 2025-2026
Мова викладання: українська
Суспільно-орієнтований курс: ні
COIL курс: ні
Навчальний рік: 2025-2026
Мова викладання: українська
Суспільно-орієнтований курс: ні
COIL курс: ні
Навчальний рік: 2025-2026
Мова викладання: українська
Суспільно-орієнтований курс: ні
COIL курс: ні
Навчальний рік: 2025-2026
Мова викладання: українська
Суспільно-орієнтований курс: ні
COIL курс: ні
Навчальний рік: 2025-2026
Мова викладання: українська
Суспільно-орієнтований курс: ні
COIL курс: ні
Навчальний рік: 2025-2026
Мова викладання: українська
Суспільно-орієнтований курс: ні
COIL курс: ні
Навчальний рік: 2025-2026
Мова викладання: українська
Суспільно-орієнтований курс: ні
COIL курс: ні
Навчальний рік: 2025-2026
Мова викладання: українська
Суспільно-орієнтований курс: ні
COIL курс: ні

Державна кваліфікаційна атестація (далі - іспит) на програмі "Клінічна психологія з основами КПТ" є завершальним етапом оцінювання здобутих навчальних знань та фахових компетентностей студентів з метою визначення готовності до самостійної фахової діяльності у сфері психічного здоров'я за спеціальністю 053 "Психологія" зі спеціалізацією - клінічна психологія з основами когнітивно-поведінкової терапії. 

Іспит відбувається у вигляді тестового контролю через вирішення теоретичних та практичних задач клінічної психології.

По завершенню циклу дисциплін, застосовуючи сучасні міждисциплінарні фахові знання з поширених проблем психічного здоров'я, надання психологічної допомоги з застосуванням принципів та практичних навичок когнітивно-поведінкової терапії низької інтенсивності, очікується що студенти будуть вміти:

Програмні результати навчання 1. Обстеження, діагностика, розуміння клінічного випадку:

    • 1.1. вміти аналізувати причини проблем психічного здоров’я і психологічних проблем, визначаючи вплив різного роду чинників (соціальних, культурних, релігійних, політичних тощо);
    • 1.2. демонструвати належні вміння ведення діагностичної бесіди та інтерв’ювання, володіти навичками ефективного спілкування;
    • 1.3. володіти валідними діагностичними інструментами, належним чином інтерпретувати діагностичні дані;
    • 1.4. будувати діагностичне формулювання, встановлювати терапевтичні цілі та планувати надання консультаційних та психоедукаційних інтервенцій у моделі когнітивно-поведінкової терапії;
    • 1.5. доповнювати модель когнітивно-поведінкової терапії іншими моделями з метою оптимального розуміння випадку і вибору найефективніших стратегій.

Програмні результати навчання 2. Надання психологічної допомоги, застосовуючи когнітивно-поведінкові інтервенції низької інтенсивності:

    • 2.1. мати належні знання і практичні навички щодо застосування когнітивно-поведінкових інтервенцій низької інтенсивності, з науково-доведеною ефективністю при роботі з основними проблемами та розладами;
    • 2.2. володіти базовими знаннями щодо інших підходів психосоціальної, психотерапевтичної та медичної допомоги, за наявності наукових даних та доказової бази щодо їх ефективності;
    • 2.3. провадити психоедукацію клієнтів щодо проблем та ефективності психологічної допомоги, пояснювати цілі ти стратегії роботи;
    • 2.4. навчати клієнтів необхідних технік та планувати систему домашніх завдань з метою розвитку навичок самодопомоги; 
    • 2.5. здійснювати моніторинг ефективності психологічних інтервенцій.

Програмні результати навчання 3. Побудова, підтримка та завершення професійного стосунку:

    • 3.1. будувати партнерський стосунок з клієнтом;
    • 3.2. встановлювати та утримувати належні етико-професійні межі практики;
    • 3.3. оцінювати наявність ризику стану та дій клієнта для нього самого, психолога чи інших осіб і ефективно реагувати у відповідних випадках;
    • 3.4. усвідомлювати вплив власного стану, особистісних рис і цінностей на діагностичний/консультаційний/терапевтичний процес та оперативно вирішувати можливі труднощі;
    • 3.5. вміти вчасно завершувати терапевтичні стосунки, передавати клієнта іншим фахівцям, бути готовим отримати супервізорську підтримку.

Тестовий контроль містить питання з основ клінічної психології, нейробіології, психо- та патопсихології, діагностичних критеріїв та диференційної діагностики порушень й розладів психічного здоров'я, базових знань з психофармакології, базових психологічних інтервенцій КПТ низької інтенсивності та організації психологічної допомоги. Складність питань варіативна й тому потребує комплексних знань.

  • Тестування відкривається 17-18 червня й буде доступне впродовж відведеного часу
  • Тестування буде організовано у 3-и лінійки по 10 студентів у визначений графіком час у відведених для цього аудиторіях
  • Тестовий контроль складає 100 питань з однією правильною відповіддю
  • Кількість спроб 1
  • За кожну вірну відповідь нараховується 1 бал
  • Загальна тривалість 180 хвилин

Голова комісії: пІрина Коваль, доктор психологічних наук, професор кафедри медичної психології, психосоматичної медицини та психотерапії Національного медичного університету імені О.О. Богомольця

Члени комісії:

    • п. Світлана Стельмах, декан факультету наук про здоров'я, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри педагогіки та соціальної роботи УКУ
    • п. Олександр Аврамчук, в.о.зав. кафедрою клінічної психології ФНЗ, кандидат психологічних наук
    • п. Олександра Ніздрань-Федорович, доцент кафедри клінічної психології ФНЗ, кандидат психологічних наук
    • п. Павло Блозва, викладач кафедри клінічної психології ФНЗ, кандидат психологічних наук

Відповідальним секретарем екзаменаційної комісії є Попова Марта, доцент кафедри, канд. психологічних наук

 

Навчальний рік: 2025-2026
Мова викладання: українська
Суспільно-орієнтований курс: ні
COIL курс: ні

Кваліфікаційна робота – це індивідуальне завдання науково-дослідного характеру, яке виконує студент магістерської програми на завершальному етапі фахової підготовки. Ця робота є однією з форм виявлення теоретичних і практичних знань студента і його вміння застосовувати їх при розв’язанні конкретних наукових та творчих завдань. Кваліфікаційна робота виконується протягом 3 та 4 семестрів навчання та має обсяг 6 кредитів (за Європейською Кредитно-Трансферною Системою ECTS).



Навчальний рік: 2025-2026
Мова викладання: українська
Суспільно-орієнтований курс: ні
COIL курс: ні