
З огляду на сучасні виклики цифрової доби до діяльності державних органів управління, публічне адміністрування мусить забезпечувати не тільки виконання генеральних цілей і актуальних завдань та реалізацію поточних проектів, а й організовувати грамотне висвітлення діяльності державних органів у медіапросторі. Тим більше, що теперішній інформаційний ринок, окрім традиційних, почасти дуже дорогих ЗМІ, пропонує також і відкритий цифровий інструментарій для комунікації (спілкування) з цільовими групами: соціальні мережі; месенджери; сайти; медійна мережа, блоги, чат-боти. А створення необхідного контенту в усіх теперішніх форматах відбувається набагато швидше, аніж будь-коли раніше.
Однак перш ніж розпочати налагоджувати систему висвітлення власної діяльності у медіапросторі, слід усвідомити, чи, можливо, переосмислити деякі засадничі речі державних органів влади, державного підприємства чи іншої організації, а саме – відповісти на два ключові запитання: «Хто ми? В чому наша філософія успіху?» і «Хто вони? Хто наша цільова аудиторія? До кого ми звертаємося?». Особливо, коли в певній частині державні установи переходять зі статусу контролюючих у статус сервісних. Після відповіді на ці запитання й здобувається чіткий базис, з котрим буде простіше приступати до налагодження роботи медіаресурсів (власних та суспільних).
Предметом вивчення навчальної дисципліни є такий інструмент як concept-book – практичний документ, що дає змогу сформулювати, візуалізувати й збагнути засадничі характеристики органів влади, державних організацій чи підприємств; зрозуміти своє місце в суспільному житті країни; та обрати ефективні вектори як власного розвитку, так і комунікації зі своїми цільовими групами.