- Викладач: Віра Рокошевська
- Викладач: Маряна Гординська
- Викладач: Віра Рокошевська
- Викладач: Марія Балаж
Державна кваліфікаційна атестація (далі - іспит) на програмі "Клінічна психологія з основами КПТ" є завершальним етапом оцінювання здобутих навчальних знань та фахових компетентностей студентів з метою визначення готовності до самостійної фахової діяльності у сфері психічного здоров'я за спеціальністю 053 "Психологія" зі спеціалізацією - клінічна психологія з основами когнітивно-поведінкової терапії.
Іспит відбувається у вигляді тестового контролю через вирішення теоретичних та практичних задач клінічної психології.
По завершенню циклу дисциплін, застосовуючи сучасні міждисциплінарні фахові знання з поширених проблем психічного здоров'я, надання психологічної допомоги з застосуванням принципів та практичних навичок когнітивно-поведінкової терапії низької інтенсивності, очікується що студенти будуть вміти:
Програмні результати навчання 1. Обстеження, діагностика, розуміння клінічного випадку:- 1.1. вміти аналізувати причини проблем психічного здоров’я і психологічних проблем, визначаючи вплив різного роду чинників (соціальних, культурних, релігійних, політичних тощо);
- 1.2. демонструвати належні вміння ведення діагностичної бесіди та інтерв’ювання, володіти навичками ефективного спілкування;
- 1.3. володіти валідними діагностичними інструментами, належним чином інтерпретувати діагностичні дані;
- 1.4. будувати діагностичне формулювання, встановлювати терапевтичні цілі та планувати надання консультаційних та психоедукаційних інтервенцій у моделі когнітивно-поведінкової терапії;
- 1.5. доповнювати модель когнітивно-поведінкової терапії іншими моделями з метою оптимального розуміння випадку і вибору найефективніших стратегій.
- 2.1. мати належні знання і практичні навички щодо застосування когнітивно-поведінкових інтервенцій низької інтенсивності, з науково-доведеною ефективністю при роботі з основними проблемами та розладами;
- 2.2. володіти базовими знаннями щодо інших підходів психосоціальної, психотерапевтичної та медичної допомоги, за наявності наукових даних та доказової бази щодо їх ефективності;
- 2.3. провадити психоедукацію клієнтів щодо проблем та ефективності психологічної допомоги, пояснювати цілі ти стратегії роботи;
- 2.4. навчати клієнтів необхідних технік та планувати систему домашніх завдань з метою розвитку навичок самодопомоги;
- 2.5. здійснювати моніторинг ефективності психологічних інтервенцій.
- 3.1. будувати партнерський стосунок з клієнтом;
- 3.2. встановлювати та утримувати належні етико-професійні межі практики;
- 3.3. оцінювати наявність ризику стану та дій клієнта для нього самого, психолога чи інших осіб і ефективно реагувати у відповідних випадках;
- 3.4. усвідомлювати вплив власного стану, особистісних рис і цінностей на діагностичний/консультаційний/терапевтичний процес та оперативно вирішувати можливі труднощі;
- 3.5. вміти вчасно завершувати терапевтичні стосунки, передавати клієнта іншим фахівцям, бути готовим отримати супервізорську підтримку.
Тестовий контроль містить питання з основ клінічної психології, нейробіології, психо- та патопсихології, діагностичних критеріїв та диференційної діагностики порушень й розладів психічного здоров'я, базових знань з психофармакології, базових психологічних інтервенцій КПТ низької інтенсивності та організації психологічної допомоги. Складність питань варіативна й тому потребує комплексних знань.
- Тестування відкривається 17-18 червня й буде доступне впродовж відведеного часу
- Тестування буде організовано у 3-и лінійки по 10 студентів у визначений графіком час у відведених для цього аудиторіях
- Тестовий контроль складає 100 питань з однією правильною відповіддю
- Кількість спроб 1
- За кожну вірну відповідь нараховується 1 бал
- Загальна тривалість 180 хвилин
Голова комісії: п. Ірина Коваль, доктор психологічних наук, професор кафедри медичної психології, психосоматичної медицини та психотерапії Національного медичного університету імені О.О. Богомольця
Члени комісії:
- п. Світлана Стельмах, декан факультету наук про здоров'я, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри педагогіки та соціальної роботи УКУ
- п. Олександр Аврамчук, в.о.зав. кафедрою клінічної психології ФНЗ, кандидат психологічних наук
- п. Олександра Ніздрань-Федорович, доцент кафедри клінічної психології ФНЗ, кандидат психологічних наук
- п. Павло Блозва, викладач кафедри клінічної психології ФНЗ, кандидат психологічних наук
- Викладач: Oleg Bilyanskiy
- Викладач: Марія Балаж
- Викладач: Андрій Герцик
- Викладач: Марина Глухоцька
- Викладач: Віра Рокошевська
- Викладач: Віра Рокошевська

- Викладач: Yaryna Kolisnyk
Кваліфікаційна робота – це індивідуальне завдання науково-дослідного характеру, яке виконує студент магістерської програми на завершальному етапі фахової підготовки. Ця робота є однією з форм виявлення теоретичних і практичних знань студента і його вміння застосовувати їх при розв’язанні конкретних наукових та творчих завдань. Кваліфікаційна робота виконується протягом 3 та 4 семестрів навчання та має обсяг 6 кредитів (за Європейською Кредитно-Трансферною Системою ECTS).
- Викладач: Марія Балаж
- Викладач: Віра Рокошевська
- Асистент: Yaryna Kolisnyk
- Викладач: Марина Глухоцька
- Викладач: Віра Рокошевська
- Викладач: Oleg Bilyanskiy
- Викладач: Віра Рокошевська

Під
час вивчення курсу «Фізична терапія та ерготерапія при ураженні спинного мозку»
студенти отримають знання про різновиди та ступені важкості ураження спинного
мозку, ускладнення, специфічні клінічні інструменти оцінювання, прогноз,
функціональні результати та стратегії втручання залежно від клінічного випадку.
Навчаться ставити специфічні цілі, які узгоджуються із запитом пацієнта,
складати відповідно до цілей програму реабілітації, засвоять специфіку роботи
реабілітаційної команди для осіб з ураженням спинного мозку. Набуті знання та
вміння відпрацьовуватимуть під час відповідної клінічної практики «Фізична
терапія та ерготерапія при нейромоторних розладах».
- Викладач: Анна Ковалик
- Викладач: Віра Рокошевська
- Викладач: Владислав Талалаєв