
- Викладач: Марія Іваник

- Викладач: Mariya Tytarenko


- Викладач: Mariya Tytarenko



Найбільш успішними маркетинговими комунікаційними кампаніями є ті, що досягли найвищого рівня взаємодії та відгуку цільової аудиторії. Такий результат вимагає глибокого знання споживачів, їх поведінки та процесів прийняття рішення з одного боку, та вміння використовувати наявні маркетингово-комунікаційні інструменти та технології з другого.
Курс має на меті познайомити студентів із комплексом стратегій, інструментів та концепцій на перетині маркетингу та інших бізнес-дисциплін для подальшої самостійної роботи над планом маркетингових комунікаційних заходів для організацій, продуктів та сервісів будь-якого сектору економіки.
Зокрема, важливими є навички володіння принципами сегментування, позиціонування та таргетування. Розуміння процесу прийняття рішень споживачами. Знайомство із задачами, принципами дії та результатами різних видів комунікаційних заходів (реклами, промоції, прямих продажів, спонсорства,
- Викладач: Наталія Обозненко




- Викладач: Danylo Sudyn